| Jamen vi har da brug for hinanden ingen tvivl om det. |
| |
15:45 28/4-2010 - Palle
|
|
Link, til 2010 IIHF WORLD CHAMPIONSHIP, GERMANY officielle site under top-menupunktet her på siden, hvor man bl.a. kan se VM grupperne, billetpriser, galleri og meget andet.
|
12:14 28/4-2010 - Fanatics
|
Palle - er i store træk enig med dig. Men hvis de sjællandske klubber slet ikke stiller op i næste sæson, bliver det et stort tab for dansk ishockey. Og dermed har vi i Rødovre og omegn ikke så meget at misunde jer, for så vil også de jyske klubber - fodbold eller ej - få voldsomt ondt i økonomien. En sport, som kun eksponeres vest for Storebælt giver alt andet lige betydeligt mindre sponsorinteresse. Men jeg håber da stadig på at vi bliver 3 ligaklubber på Østsjælland.
Er i øvrigt spændt på, hvad der kommer til at ske i AAB. Synes fodbolden melder rimeligt klart fra med hensyn til hockey. |
| |
07:02 28/4-2010 - FinnLH
|
Palle! Jeg skriver ikke under flere nicks.
Med hensyn til konkurs har du ret, men jeg ku´ikke lade være ;-)
Enig, jeres budget var vel det femte eller sjette største dengang, men min pointe med at nævne at I blev, skal vi sige, opkøbt af EfB handler mere om den forudgående uansvarlighed som Esbjerg af alle fremviste det år, og hvor de øvrige over en bred kam fulgte op de følgende sæsoner.
Misundelse over hvad? - Men jeg indrømmer blankt, at ingen fodboldklubber gider købe RMB, eller for den sags skyld en af de øvrige Sjællandske klubber. |
| |
21:57 27/4-2010 - mons
|
Mon det var nu ikke for at håne, pointen derimod var udelukkende at hvis ikke andre havde taget over, så var I lukket i starten af sæsonen med Beskos ved roret, og den var målrettet til en person, så med mindre du også er Tangostar ?? (Det kan man jo aldrig vide ;o) ) Så var du slet ikke råbt op Mons
La mig nu lige indskyde at EFB jo netop ikke med Fodbolden i ryggen lagde sig i toppen de første år med de vanvidsbudgetter som så mange andre klubber lagde sig på, men kørte med langt mere moderate udlæg--Det er jo først sidste år EFB har haft et budget i top 5-6.
Og det var så med vel det 3. største budget.
Men det er måske glemt midt i misundelsen ?? |
| |
21:37 27/4-2010 - Palle
|
| Usædvanlig tavshed på ledelsesfronten i RMB. Måske er årsagen et forventet stort underskud som ikke klinger godt i forhold til den samlede donation fra kommunen på 2.1 million. Endvidere at Beskos retssagen mod selskabet er en ubehagelig sten i rygsækken, og at budgettet er noget mindre, grundet svigtende sponsorindtægter, og svigtende årskortsalg. Dertil kommer at træneren ikke er på plads, og en vis afventen fra spillere der som sidste år følger situationen rundt om i klubberne. |
| |
21:24 27/4-2010 - mons
|
| Hvad så Palle. Hvis ikke Esbjerg for et par sæsoner siden var overtaget af EfB så ville det have været slut for den daværende ishockeyklub. |
| |
21:12 27/4-2010 - mons
|
Tangostar.
Men I gik ikke konkurs i sæsonen ;o) |
| |
20:00 27/4-2010 - Palle
|
Nej selvfølgelig er der ingen penge og der kommer heller ikke en mand med en papkasse.
Det med Duus har du læst på RMB fans, ikke dermed sagt det ikke kan være rigtigt.
Og selvfølgelig kan RMB ikke lave kontrakter hvis der ingen penge er.
Hvad nyt er der i det, du har skrevet siden sidste år.
Hvor vil du hen?
"Bestyrelsen må gå", hvor fanden finder du nogen der gider det de gør?
Jeg taler hverken for eller i mod den nuværende, men der er da ikke andre der gider og slet ikke dem der kan eller har mulighed for at spytte i kassen, de ligger da ikke pengene i RMB. |
| |
18:20 27/4-2010 - 2610
|
I følge mine informationer er Børge L stoppet igen desværre .
Fakta er i RMB.
1 Nyt stort underskud
2 Holdet bliver dårliger i 2010-2011 .
3 klubben synker med den nuværende bestyrelse .
4 Ingen penge folk ingen ny bestyrelse , så bliver alt dårligere i rmb i 2010-2011 .
5 Ingen sponsor sælger i klubben .
6 Duus på vej til Hvidovre .
7 Det går bare ned af bakken ligsom et skib der synker mere og mere .
8 Ingen nye kontrakter er lavet med spillerne . |
| |
17:52 27/4-2010 - Tangostar69
|
Børge eller ej så bliver det igen en lang kamp op af bakke de næste år for at skaffe likviditet.
Så næste sæson bliver også smalkost hvis ikke endnu mere end denne. Det er mit bud. |
| |
17:07 27/4-2010 - 2610
|
mig bekendt er det vidst Børge Levinson som skal stå for at skaffe sponsore...
Lægges sammen med Hvidovre NEJ så hellere ingen hockey |
| |
13:33 27/4-2010 - Hockeydum
|
| Tango du er jo helt væk :-) |
| |
20:51 26/4-2010 - 2610
|
| Tango... Heldigvis tror jeg du er en fan fra en anden klub, der prøver at lege radikal imbecil for at skabe lidt røre i andedammen hos os her i naboklubben... Ingen kan fremstå så ubehjælpelig ubegavet så mange gange i træk medmindre man virkelig virkelig ønsker det selv... |
| |
17:09 26/4-2010 - Flev
|
Klubben sejler lige nu i rmb.
Der er ingen sponsor sælger . Peter jensen er stoppet.
Klubben kommer ud med nyt underskud igen .
Ingen nye kontrakter er lavet .
Brian Møller , har intet formået andet ind nedskæringer og nedskæringer i klubben .
Hvad skal klubben med folk der ikke har penge !!! eller kan skaffe Penge !!!!
Klubben er døds dømt med et mindre buget til næste år igen , de samme
udtagelser igen og igen vi skærer ned HVORFOR MON .
STOP NU OG LAD FOLK KOMME TIL DER HAR PENGE , ellers
må i ligge jer sammen med Hvidovre eller Herlev .
i er ikke dygtige nok stop nu før det er forsent . |
| |
16:38 26/4-2010 - Tangostar69
|
Meget tyder på at Rungsted ikke klarer næste sæsons cut, og lige så Herlev. Jeg håber inderligt at de to klubber med tiden finder midlerne til at starte påny, måske sammen med en eller to, 1. divisionsklubber. Det fremtidige scenarie kan meget vel blive 7 klubber som FinnLH er inde på for meldingerne fra Hvidovre og Rødovre er sparsomme.
Med hensyn til turneringsformen lægger jeg vægt på at det er en tilmeldeturnering hvilket betyder at jeg finder det uinteressant at 1. divisionsholdene skal spille en serie hvor de kan måle sig med de dårligste af ligaholdene. Hvis et 1. divisionshold har midlerne og dermed råd til de nødvendige profiler vil man sikkert kraftigt overveje at spille i den bedste række.
Det der er totalt frustrerende ved den nuværende turnering, efter min mening, er manglen på spillemæssig udfordring for de hold der ikke kommer videre fra kvartfinalerne. |
| |
12:57 26/4-2010 - mons
|
Helt enig Bim Bim. Har selv talt for en lignenden model.
Men jeg er da bekymret. Nu skriver Fanatics 8 hold - jf. Eastside er Rungsted ude. Men hvem siger at der bliver 8 hold. RMB udmærker sig p.t. ved rungende tavshed og Hvidovre har tidligere været forbeholdne omkring muligheden for at kunne fortsætte. Specielt nu, hvor lokalopgørene bliver endnu færre end før, bliver budgetterne endnu mere skrabede for de sjællandske hold.
Jeg er ikke ude på at male fanden på væggen og håber stadig det bedste, men kunne da tænke mig bare et lille pip fra RMB og Hvidovre om fremtiden, kontraktforlængelser mm. |
| |
12:18 26/4-2010 - FinnLH
|
Spring kvartfinalerne over.
Efter grundspillet går de 6 bedste til 2 puljer af 3 hold, hvorfra de 2 bedste fra hver pulje spiller semifinaler.
Nr. 7 og 8 deltager i et slutspil med de øverste i 1. div. Dette ville kunne være en god målestok for 1. div. holdene. |
| |
10:33 26/4-2010 - BimBim
|
Øhm ja.. Vores bestyrelse har jo ingen anelse om hvad de laver..
Eller jo det har de jo, men det er lidt svært at gøre noget ved det her, eller er det bare mig?
Alstå økonomien var lort da beskos forlod.. Det er den stadig.. Det forklarer vel bare hvad han egentligt fik gjort..
Økonomien i den danske liga er generalt lort.. Så det er vel ikke så sært vores er..
Ville da være rart at se nogle penge og eller pengemænd i klubben.. Ja okay..
Derudover, fantastisk kommentar fanatics, med at Aab traditionlelt er på røven.. ^^ |
| |
03:28 23/4-2010 - The_V
|
|
Ja, ikke. Sagen er den, at AaB som medlem af AaB A/S der som hovedformål har at drive forretning indenfor underholdning, fodbld, håndbold, ishockey, konference m.m. har haft et gevaldigt underskud gennem de senere år uanset at fodboldafdelingen tjente millioner på Champions League. AaB Ishockey har tidligere da de hed Panthers flere gange haft så ondt i økonomien at de var ved at lukke butikken. Det er der ikke noget nyt i, således også for mange andre klubber, men selv om AaB får dækket et underskud, - ja så var det så sent som for 2 sæsoner siden, at man i AaB Entertainment, som man kan kalde organisationen, overvejede at skille ishockeyen fra da den ikke generede overskud. Også i år vil klubben samlet set få et underskud.
|
12:14 28/4-2010 - Fanatics
|
Jeg tror bestemt, at bestyrelsen med glæde ville trække sig, hvis der kom et par personer med økonomien i orden.
Desværre er sagen nok den, at det ikke er interessant for disse personer, at være i en ishockey klub.
Vi skal være glade for, at der er personer, som vil tage det ulønnede arbejde som bestyrelse i RMB.
Fremtiden? Den ligner fortiden med et hold af danske spillere og de placeringer, som dette kan kaste af sig. En topplacering er langt væk, sålænge nogle klubber kan få dækket deres underskud som del af en større organisation.
RMB oplevede selv glæden ved de store indsprøjtninger i Billy´s tid, hvor egenkapitalen konstant blev tabt, men genetableret af personer indenfor den dengang så velstillede ejendomsbranche.
Desværre kom Frederikshavn i vejen for et DM, da det så bedst ud.
Jeg tror på en årrække med midterplaceringer eller lige derunder.
Desværre....... |
| |
21:04 22/4-2010 - Sjakalen
|
Hej Tangostar69
Kan du ikke synge en ny sang?
For let bare at skyde på ledelsen uden at komme med noget konkret.
|
| |
20:39 22/4-2010 - Milu98ab
|
Bestyrelsen må gå af nu !!!!!!
Folk med penge må til det nytter ikke noget mere .
JEG FIK RET
Et lorte år med enu et underskud og et dårligere hold i 2010-2011.
En klub med amatør i bestyrelsen, kommer ikke videre ingen fremgang .
Klubben er kun gået tilbage .
Dårligere økonomi .
Dårligere spillertrup .
Mindre sponsorater .
Peter Jensen stopper, ham som skulle spille helt . Han har opgivet HVORFOR MON
|
| |
18:33 22/4-2010 - Tangostar69
|
Ja, Vi var jo flere der havde luret en vis, Rødovre nisse´s spidsfindigheder
;o) |
| |
16:29 18/4-2010 - Redarm
|
| Lidt spøjst og dog? Da jeg har arbejdet hver fredag på Det Nye Talkshow og lejlighden bød sig til at give Rødovre lidt fame benyttede jeg naturligvis muligheden. Helt tilsigtet var det dog ikke men iPaden tog sig flot ud med det fine billede fra fanatics.dk artikel. |
| |
16:40 17/4-2010 - 2610
|
Jeg tror ikke man skal lægge så meget i den melding andet end at sponsorarbejdet tog for meget tid i forhold til hans virke på Lokal Nyt. Han står stadig opført som medlem af bestyrelsen på hjemmesiden.
I øvrigt er Børge Levisohn ny sponsoransvarlig i et team med Brian Møller og Jens Christiansen. Kenneth Påske figurerer ikke i organisationen, så han må være ude, men måske med på sidelinjen. |
| |
13:01 15/4-2010 - mons
|
| Hvis jeg læser RNN rigtigt, så er Peter Jensen ikke længere en del af ledelsen i RMB. Han er også meget bramfri i sine udtalelser om eks. trænerens dispositioner. Er der nogen der ved hvad der sker? |
| |
17:41 14/4-2010 - Flev
|
Du skulle måske overveje at blive sponsor i stedet for ?
Ellers må man da håbe for klubben at der er betydeligt flere der har din indstilling, ellers er jeg sgu bange for at De oplever et sandt mandefald, i forhold til sæsonkortholdere der gentegner deres sæsonkort på de udmeldte betingelser !!!
Hvis jeg som privatperson vælger at købe et sæsonkort, så er det sgu i lige så høj grad fordi jeg kan se en fordel for mig, samt selvfølgelig samtidig at støtte klubben - ingen tvivl om det.
Men når fordelen entydigt er for klubben , så må jeg udvælge de kampe jeg finder interessant.
Samtidig får jeg jo så også den gode, at jeg ikke behøver at stå uforholdsmæssigt lang tid i kø, som man desværre er udsat for med et sæsonkort???
Her burde en af fordelene med et sæsonkort jo ellers netop være, at man nærmest gled forbi dem, der valgte at købe billet i døren - det har desværre ikke været tilfældet :-( |
| |
08:05 14/4-2010 - Mikey
|
Hvis nu vi, der for alvor holder af hockey, stillede os taettere sammen og betalte dobbelt for kortene i traengselstider ??
Det er i modgang man skal kende sine venner.
Jeg har som saedvanlig koebt mine 3 kort, jeg behoever ikke at skulle have fordele, for at stoette min klub.
Undskyld stavningen, spansk tastatur. |
| |
09:04 13/4-2010 - BimBim
|
Klubben skal have penge i kassen og vælger at se tiden an. Jo længere tid priserne fastholdes, desto sværere bliver det at sætte dem ned hvis efterspørgslen skulle svigte. Det er som om man ikke har overvejet en lavere enhedspris, og derved vinde ind på gyngerne hvad man mister på karrusellen.
Børn, pensionistpriser og rabat er rimelig håndterbart, og samlet vil en model som skitseret generere flere penge da salget af øl o.a. er størst hos den gruppe af tilskuere der vil benytte sig af enhedsprisen på årskort. Køb af billet ved indgangen skal holdes på nuværende niveau. I min verden skal det altid være dyrere at købe billet end at have et årskort. |
| |
09:04 13/4-2010 - mons
|
Kedeligt at man har valgt så ublu priser på sæsonkortet :o(
Jeg har valgt ikke at forny mit sæsonkort, da der absolut ingen fordele er ved det mere.
Udover at man får lov til at stå længere tid i kø med sæsonkortet kontra de der betaler i døren,så er der heller ingen fortjeneste ved det mere.
Nej, i år vælger man lidt mere kritisk de kampe, som ser interessante ud - og betaler i døren.
Iøvrigt er det bemærkelsesværdigt at man sælger sæsonkort,endnu inden man har meldt holdet ud?
Må nok indrømme at man blev bondefanget i den netop afsluttet sæson, uden at klandre spillerne, som gjorde hvad de kunne . |
| |
14:04 12/4-2010 - Mikey
|
|
|
|