Hej igen

Ja nu skriver jeg så et indlæg. Jeg havde egentligt ikke lyst til det, jeg holder stadig pause fra ishockeyen da jeg totalt har mistet lysten. Jeg har ikke tænkt mig at svare på nogen indlæg, så betragt mere dette som nogle betragtninger set fra sidelinjen.
Efter at have siddet på sidelinjen i nogen tid så mener jeg at kunne konkludere at nuancerne i denne debat er fuldstændigt forsvundet. Enten er man for eller imod.

Det er ikke noget nyt, sådan har det altid været i Rødovre, men man kunne have håbet at det ville blive bedre i fremtiden. Det virker bare ikke sådan.
Det gør mig trist at se at normalt velovervejede skribenter som Storestiv og andre er hoppet med på den vogn, og ja ikke mindst RLN, men mere om det senere.

Først vil jeg gerne skrive lidt om Fanatics og sidens historie. Det er vigtigt for at forstå vores udgangspunkt.

Rødovre Fanatics har som de fleste ved eksisteret i over 10 år. Senest kom siden efter at serveren blev stjålet op at køre igen i 2006. I de sidste 3 år har Fanatics skrevet 1.012 nyheder, oplæg m.v., og har haft en gæstebog med 830 sider med 15.000 indlæg. Det er uden sidestykke den mest aktive fanside indenfor ishockeysporten.

Det betyder at siden er et vigtig islæt i Rødovres hockeykultur, og der hvor meninger mødes og brydes. Det falder fint i tråd med Fanatics grundlæggende filosofi og årsagen til at siden blev etableret helt tilbage i slutningen af 1990'erne af en gruppe på 6-8 personer der alle havde et stort hjerte for ishockeyen. Nogen er faldet fra, andre kommet til og nu er vi så nede på forholdsvis få ressourcer, der bruger ufattelige mange timer og økonomi på at holde siden kørende.

Den grundlæggende idé var at skabe en side der beskæftiger sig med ishockey i almindelighed, og med fokus på ishockeyen i Rødovre i særdeleshed. For at kunne efterleve det koncept måtte siden være uafhængig af Rødovre Ishockey Klub. Noget man tilsvarende oplevede i andre danske ishockeyklubber, hvor sider som De Udstødte, Eastside med flere opretholdt deres uafhængighed af den klub de støttede.

I dag er Fanatics en side der fortrinsvis støtter Mighty Bulls, og i kraft af sin uafhængighed forbeholder sig retten til om nødvendigt at sætte spørgsmål ved de beslutninger som de forskellige ledelser gennem årene har taget og udført. Den politik har gjort at mange personer både i og udenfor RMB til tider har set skævt til Fanatics. Nogle mener at en fanside er ja support, og sådan er det også for langt de fleste officielle supporter foreninger. Fanatics er ikke sådan en side, men henviser gerne til andre Rødovre sider, eksempelvis Rødovre Support som indenfor deres niche gør et udmærket stykke arbejde.

Nogle personer har valgt at samarbejde med Fanatics og udnytte den ressource og plads i mediebilledet som vi trods alt har i Rødovre, mens andre har forsøgt at dæmonisere os. Dette har vi lært at leve med, og fortsat uanfægtet, og i øvrigt ikke ændret på vores grundprincipper.

Den seneste pre- og indeværende sæson har indtil nu været kontroversiel. Det har smittet af på miljøet og debatten omkring Rødovre Ishockey hvor alt lige fra borgmester til RSIK, RMB, lokalmedier og fans har været vendt. Det gav anledning til stor morskab i ishockeykredse, undtagen i Rødovre. Det er en sørgelig udvikling der ikke tjener noget formål.

Fanatics er også blevet draget mere eller mindre ufrivilligt ind i den debat. Rødovres afgående sportschef, Jannik Sønderby har i lokalpressen bl.a. kritiseret Fanatics, og det samme har et lokalmedie, og en udvalgt skare i gæstebogen. Kritikpunkterne har været at Fanatics ikke er Rødovre venlig. At, man favoriserer den forrige direktør Domenick Beskos. At, man skriver negative historier om Rødovre Mighty Bulls, og at indlæg i gæstebogen overvejende er negative.

Jeg har været en del af Fanatics i over 10 år. Fanatics har i alle årene forholdt sig engageret, sagligt og kritisk til hockeyen ikke bare lokalt, men også på landsplan. Nogle har valgt at opfatte dette negativt og derefter set os i et fjendebillede, andre har som tidligere skrevet valgt at se os som en del af mediebilledet omkring ishockeyen, og søgt samarbejde på lige vilkår med andre Rødovre sider, og tingene går som regel bedst for alle parter når man vælger det positive samarbejde.

Omkring de aktuelle klagepunkter mod Fanatics sidder jeg med en fornemmelse af at der er gået lidt den "indre svinehund" i hele situationen. Især på gæstebogen har man måske følt sig frustreret og presset over tidens begivenheder, og hvad er så nemmere end at rette sin vrede mod Fanatics og i gæstebogsindlæg bekræfte hinanden i at man er enige om at være enig.

Fanatics har ikke i det væsentlige ændret noget i den måde vi skriver nyheder på, eller de kommentarer vi kommer med, men noget tyder på at opfattelsen og måden man læser og forstår dem er ændret. Det synes jeg er ærgeligt. Vi interviewer dem som vil snakke med os. Et eksempel er generalforsamlingen i 2610 Mighty Bulls. Her bringer vi en artikel der er et koncentrat af generalforsamlingen. Dette er selvfølgelig en nyhed af interesse for alle RMB fans. Ledelsen i RMB var ikke interesseret i at udtale sig og derfor står interviewet med Beskos uimodsagt.

Andre eksempler er en kommentar vedrørende ophævelse af tromme forbuddet. Alle kender Fanatics holdning til den sag. Her står vi ved vores mening. Det er god og ærlig journalistik. Senest blev det blevet noteret at vi er negative fordi vi referede en meget aktuel udtalelse fra Malmös sportschef om at man sandsynligvis vil hente Alexander Bengtsson hjem efter jul. En nyhed som alle Rødovre fans selvfølgelig har krav på at vide. Senere har det så heldigvis vist sig at Rødovre kan beholde Bengtsson, hvilket vi naturligvis også skrev.

Endvidere kan man læse i lokalpressen at redaktøren der også er bestyrelsesmedlem i RMB mener, at den såkaldte ”venlige Rødovre side Fanatics" er destruktiv set med bestyrelses øjne. Det bliver nævnt at især en person på gæstebogen er udpræget mod klubben/selskabet.

Alle de udsagn der er kommet på det seneste stiller selvfølgelig nogle spørgsmål hvis man anskuer udsagnene helt nøgternt. Er det sådan at man som fanside skal sortere i nyheder og kun skrive det som er positivt. Man kan retorisk spørge om det er sådan en Rødovre lokalavis skal drives?

Hvorfor er det at Rødovres nye direktør Brian Møller i et af de første interviews siger at nu skal der ro på ishockeyen i Rødovre på alle fronter, og at en sportschef og siden hen et bestyrelsesmedlem er ude med udtalelser i medier som kun kan skabe uro og dårligt samarbejde.

Eller hvorfor er det at bladchefen på lokalavisen har et behov for at lufte sin utilfredshed med Fanatics og citere et indlæg fra en person på Fanatics gæstebog, men ikke har kommenteret det tidligere i sin avis, hvor debatten også har været grim og hensynsløs?

Eller sportschefen der i Lokal Nyt udtaler at Fanatics laver negativt farvede historier. Betyder det at andre medier som han ikke har et problem med laver positivt vinklede historier?

Man kan spørge sig selv om bladchefen skriver i sin egenskab af bestyrelsesmedlem i RMB, eller som chef for en lokalavis og dens netside?

Man kan ligeledes fristes til at spørge hvad det er Lokal Nyt, bestyrelsesmedlem Peter Jensen, og sportschef, Jannik Sønderby vil have ud af at drage Fanatics intentioner i tvivl, og få os til at fremstå som uvenlig mod RMB?

Til orientering, vinkler vi ikke vores historier hverken negativt eller positivt. Tværtom søger vi det objektive og det indebærer både godt og skidt, hvorefter vi som regel kommer med en analyse og kommentar. Det er en del af procesforløbet med siden og sådan har det været altid. Det kan ikke komme som en overraskelse, og da slet ikke for sportschefen som tidligere havde sin egen klumme på Fanatics.

Det er så latterligt og dybt tragikomisk at man i lokalavisens interview med sportschefen kan læse, at Fanatics er skadelig for ishockeyen i Rødovre. Der er blevet brugt i hundredevis af timer, researchet, lavet interviews, og som sagt skrevet lidt over tusinde nyheder de sidste 3 år, og femtentusinde gæstebogsindlæg senere er konklusionen, at Fanatics er til for at skade ishockeyen i Rødovre. Hvis det var vores hensigt mon så ikke vi kunne have gjort det på en nemmere måde og mere effektivt.

Som i kan læse af ovenstående så er jeg godt træt af at Fanatics af nogen personer skal bruges som "fjende" i denne latente konflikt der' har været i Rødovre i de sidste mange år. Vi gør ikke noget anderledes end vi altid har gjort nemlig at skrive nyhederne objektivt, komme med vores egne meninger og så i øvrigt snakke med dem som gerne vil snakke med os. Det kan godt være nogen af vores meninger er kontroversielle og i strid med hvad en ledelse måtte mene, men kom nu væk fra den enten er i med os eller også er i imod os attitude, det fører intet godt med sig.

Endelig vedr. Domenick Beskos...

Jeg har nu i flere indlæg kunne læse at folk, ja selv forholdsvis saglige folk som Storestiv med flere mener at vi er for Beskos, at vi taler Beskos's sag, og at vi arbejder for at Beskos skal komme tilbage til Rødovre.

Til det kan jeg bare sig KLART NEJ. Vi er ikke ude i en eller anden form for mission på at undergrave Rødovre Mighty Bulls, tværtimod.
Som jeg skrev tidligere i dette indlæg hvis det var vores mission så kunne vi nok have gjort det lidt nemmere og med mindre omkostninger.

Storestiv med flere, prøv nu og kigge nøgternt på tingene her og lad ikke jeres følelser løbe af med jer. Fanatics havde en del nyheder med Beskos da han var direktør. Hvorfor? Simpelt svar, fordi han var direktør for Rødovre Mighty Bulls og derfor den som repræsenterede selskabet på godt og ondt. Ligeledes kan du spørge hvorfor talte vi med Magnus Sundquist eller hvorfor talte vi med spillere, fordi de var henholdsvis træner og spillere i RMB og derfor også repræsenterede selskabet. Det er nyheder, det er hvad en nyhedsside gør.

Som en Rødovre side der skriver om ishockeyen i Rødovre er det selvfølgelig naturligt. Vores politik er ikke at indlede boycut hvis der er en person i klubben vi ikke bryder os om. Vi støttede RMB selvom Billy Adamsen havde et problem med vores side. Vi refererede fra generalforsamlinger, pressemøder og skrev nyheder som altid. Det samme gjorde vi fra seneste generalforsamling.
Vores holdning er at Rødovre Mighty Bulls kommer over personstridighederne, - Det kan vi forhåbentligt være enige om?

Vi kan vel også være enige om at selvom man evt. ikke kan lide en person, så kan man ikke uden videre bare vælge at ignorere alle nyheder om en person. Alt hvad der omhandler ishockeyen i Rødovre det skriver vi om.

I forlængelse heraf er det selvfølgelig også naturligt at vi støtter op om Brian Møller og den nuværende ledelse. Vi vil gerne skrive positivt om Rødovre Mighty Bulls, og om Brian Møller. Vi vil gerne skrive positivt om nye tiltag, om holdets succes osv, men Storestiv og andre, vi kan vel være enige om at man også skal have retten til at udtrykke tvivl, være uenig i dispositioner, og i det hele taget lade alle meninger råde, både i nyheder og på gæstebog?

Vi kan vel også være enige om at det ikke vil være godt for den sunde diskussion om udviklingen af ishockey i Rødovre, hvis vi ender et sted hvor 2-3 supportersider skriver det de bliver dikteret af bestyrelsen / direktøren i RMB, og at lokalavisen i Rødovre har en redaktionel linje hvor man ikke ved om det reelt er et indlæg fra et bestyrelsesmedlem i RMB, eller et indlæg fra den ansvarshavende redaktør.

Storestiv, lige præsis du har jo altid været fortaler for en god og saglig debat om ishockeyen i Rødovre, og derfor henvender jeg mig også specielt til dig da du om nogen burde kunne forstå Fanatics rolle som uafhængig side, og eventuelt overtale andre personer til at lade fornuften råde i stedet for at søge konflikt der intet positivt bringer med sig.

Som sagt har jeg været på sidelinjen og har derfor kunne betragte debatten i gæstebogen, kunnet læse den tiltagende hidsige og fjendtlige retorik i udmeldinger fra Lokal Nyt, blandt fans på andre sider o.s.v. Det har tit kløet i mine fingre for at skrive. For at tilbagevise meget af det som har været sagt og som jeg mener har været forkert. Men igen og igen har jeg sagt til mig selv. Hvad nytter det. Folk her vil jo ikke fremad. De holder fast i det gamle. De bruger stadig tid på at finde fjender, de bruger stadig tid på at marginalisere dem som de er uenige med eller som de mener er illoyale.

Derfor kan man stille spørgsmålene om denne udvikling er særlig positiv for ishockeyen i Rødovre. Måske på kort sigt kan man samle sig om at være imod alle der ses som "fjender", men på lang sigt...

Hvad får man ud af at vælge konflikt i alt hvad man gør?

Giver det mere sammenhold?

Giver det bedre sponsoropbakning?

Giver det flere tilskuere, at der altid er uro omkring klubben?

Ikke umiddelbart vil jeg sige. Det eneste det giver er øget underholdning til fans på diverse hockeysider, samt nye Rødovre fraktioner som hvæsser knivene.

Hvad får man ud af at svine en afgående direktør til i Lokal Nyt, udover at han bliver sur og smækker et civilt søgsmål på bordet.

Hvorfor søgte man ikke en mindelig aftrædelsesordning, i stedet for konflikten?

Hvad får man ud af gå målrettet efter Fanatics udover at samarbejdet bliver dårligt?

Hvad får man ud af at blive ved med at svine RMB fans til på en gæstebog? Intet, udover færre tilskuere til kampene.

Min pointe er, at selvom Brian Møller ved sin tiltræden og efterfølgende har sagt de rigtige ting, så lader det ikke til at hans ord er sivet længere ned i systemet. Det er desværre ”business as usual”.

Ved "Business as usual" mener jeg at tingene ikke har ændret sig. Det lugter af at en masse folk havde travlt med personlige hævntogter hvor den afgående lige skal sparkes lidt og køres rundt i medierne. Jeg kan ikke huske en direktør der er stoppet som ikke er blevet svinet til på vejen ud.

Min pointe er, at det sådan set er fuldstændigt ligegyldigt hvad Beskos har gjort og ikke gjort. Han var og er fortid, så hvorfor gå ud i medierne, på gæstebøger o.s.v. og svine manden til for andet end en barnlig tilfredsstillelse om hævn.

Kunne man for en gangs skyld ikke blot have sagt okay, Domenick Beskos er fortid. Vi ved muligvis nogle ting du har gjort, men vi vil ikke have mere konflikt. Vi finder en mindelig aftale og kommer videre.

Men nej, fordi der var lige nogle RSIK folk, nogle RLN folk, nogle skribenter på gæstebogen som havde brug for at komme ud med nogle ting som i mine øjne var helt og aldeles unødvendigt set i forhold til at samle ishockeyen i Rødovre.

Disse folk reagerede som sejrherrer i stedet for som ledere og fornyere. Det var trist at overvære. Resultatet ses i dag, mere strid, søgsmål og konflikt i medier og blandt fans som ikke bringer noget positivt med sig.

Jeg havde håbet Brian Møller kunne vende denne udvikling, men det er åbenbart en længerevarende proces og det skuffer mig. Vi burde være bedre end som så i Rødovre. Vi burde være en klub som lå helt i toppen hvert år hvis alle stod sammen og arbejdede fremad uden at bruge tid på at bagtale, forsøge at latterligegøre eller tillægge hinanden forskellige motiver.

Afslutningsvis vil jeg gerne opfordre alle Rødovre fans til at overveje situationen meget grundigt, - fra bestyrelse til lokalavis og nedefter.

Drop fortiden. Glem jeres ven/fjende attitude. Lad bestyrelse og direktør koncentrere sig om økonomi og det sportslige.
Lad lokalmedier og fansider fokusere på det som de er gode til uden at tillægge hinanden diverse konspirationsteorier.
Sidst men ikke mindst til de faste gæstebogs brugere på Fanatics. Det er fint at debattere, men indlæg hvor det eneste formål er at miskreditere en eller flere personer skaber intet positivt.

Fortsat god ishockeysæson til Rødovre Mighty Bulls.
 
  21:39 3/11-2009 - Mikael99  

Man kan ligeså godt sige det som er det er. Det vi har set udfolde sig i det sidste år og helt op til nu er ishockeyen i Rødovres sidste krampetrækninger.

Ishockey i Rødovre er ved at dø. Det kunne have været så godt. Vi havde det hele. En stor ungdomsafdeling, en ny flot arena, en træningshal, en kommune der var ishockey interesseret og en masse folk der gerne ville ishockey.

Desværre er klubben i de sidste 15 år været plaget af intern uro. De evindelige personkonflikter. Det underlæggende var i mange år opgøret mellem RSIK og amatørtanken, og så dem der ville lave et selskab.

Under Billy dæmpedes konflikten en anelse da brødrene pumpede så mange penge ind i selskabet at alle der var utilfredse over tingenes tilstand blev købt til tavshed. Da brødrene så stoppede.. har det sidste år mindet om noget nær undergangen af det romerske imperium hvor en kejser blev forgiftet kun for at blive aflyst af en ny der så kunne herske i nogen tid inden han blev fjernet.

Nu er vi så i en situation hvor der hersker totalt kaos. Begge sider i den her konflikt har hver deres opfattelse af sandheden, og aktionær og sponsorgruppen samt fangruppen er tilsyneladende også delt.

Ingen kan sige sig fri for fejl, men reaktionerne på denne side i dag underbygger ganske godt at RMB, ishockeyen i Rødovre i øjeblikket kæmper en indre kamp for overlevelse. Det er en kamp som efter min mening er tabt på forhånd.

Det virker som om at alle tænker på dem selv og deres egen agenda, og ingen tænker på RMB.

Alle midler synes at være blevet brugt i den her konflikt. Sladre til medier, skrive på gæstebøger, sværte til hvor man kunne... blande sponsorer ind i det , bringe lokalmedierne ind i det, kommunen, skyde hinanden i skoen hvem der siger hvad og mener, osv.

Dem der kigger på det her udefra må tage sig til hovedet og sige, HVAD FOREGÅR DER??

Nuværende og potentielle sponsorer må kigge på det og tænke, JØSSES..
DIU og andre klubber må tænke hvad laver de dog??
,
Hvor står vi så nu... som jeg ser det er der ingen vej tilbage. Nedlæg RMB, og tilbyd RSIK at overtage hvis de vil.

Elitehockey i Rødovre er færdig . Du kan ikke drive en klub med så megen intern strid, det kan ikke lade sig gøre.

RIP

Lad selskabet gå konkurs på generalforsamlingen den 11. sept. og sig at det var det. Dette cirkus fortjener ingen at overvære.

Ovenstående er min personlige holdning... ikke Fanatics officielle.
 
  00:08 1/9-2009 - Mikael99  

Der er lagt i kakkelovnen til den ekstraordinære generalforsamling i 2610 Mighty Bulls 11. september.

- En kreds af aktionærer og sponsorer har opfordret mig til at vende tilbage som direktør, siger Domenick Beskos.
------------------------------------------------------------------------

Ser ud til at balladen fortsætter.
 
  23:11 31/8-2009 - Mikael99  

OlleRMB

Ved jeg ikke hvorfor den gør det. Den laver også stjernerne hvis jeg selv skriver ****

Må prøve at undersøge det.
 
  23:10 31/8-2009 - Mikael99  

OlleRMB

Jeg ved ikke hvad det er.
 
  23:04 31/8-2009 - Mikael99  

Don F, Onehand, Lillebror72 og resten af det slæng der, i er uden for pædagoisk rækkevide.

Tror egentligt de fleste fans nogenlunde normale fans vil ryste på hovedet over jeres håbløst barnlige opførsel herinde.

I er manifistationen på hvad andre klubbers fans uden nogen kærlighed betegner som tosserne fra Rødovre.

 
  21:25 31/8-2009 - Mikael99  

Onehand

Det kommer vel an på om din klub er RMB eller RSIK? Du har bestemt været med til at skade RMB med den hetz der er kørt. Nu snakker vi ikke om Beskos, men om RMB. Nogen gange kan må gå så hårdt efter at kappe hovedet af at kroppen lider.

Jeg er bestemt ikke sur eller børnefornærmet. Tværtimod, jeg tror det vil være meget svært at finde nogen større RMB fan end jeg er.
Jeg er dog ikke interesseret i at samarbejde med nogen som jeg dybest set ikke har tillid til udfra de ting som de har sagt og gjort i det sidste halve års tid.

Men nu er der jo sådan set heller ikke noget at samarbejde om eftersom jeg ikke har og aldrig har haft nogen rolle i klubben. Jeg er bare en fan... en meget aktiv fan.. som tilfældigvis har en hjemmeside.

Er man en fan hvis man ikke tager op og ser alle kampe, selvfølgelig er man det. Det er naturligt at man prioriterer og hvis man føler varen ikke er der så bliver væk. Så enkelt er det.

I forhold til Beskos er jeg efterhånden ligeglad. Som skrivet tidligere vinderne skriver altid historien. Om det er sandt eller falsk ved jeg ikke, men det ændrer ikke ved at der nu er en ny bestyrelse og en ny ledelse. De får selvfølgelig opbakning men dette medfører ikke automatisk mødepligt!.

 
  19:43 31/8-2009 - Mikael99  

Jeg er efter ligeglad med Beskos nu. Han er fortid, vinderne skriver altid historien..sådan er det.

Ligemeget hvad han kommer med er han fortid og det ændrer jo ikke noget.
 
  19:20 31/8-2009 - Mikael99  

Onehand

Hvorfor helvede skulle jeg begrave nogen form for stridsøkse med en som dig der har bagvasket RMB i månedsvis, hvis du ser bort fra Beskos , men også RMB brandet.

Tror du virkelig at alle dine ord i de sidste 5 måneder bare forsvinder ud af hukommelsen fordi "vi nu skal stå sammen" på bedste RSIK maner. Glem det.

Jeg støtter RMB og direktøren og hans bestyrelse... men folk som dig og dit slæng i kan rende og hoppe.
 
  19:15 31/8-2009 - Mikael99  

Onehand

Du er jo dybt latterlig. Du må have en dårlig smag i munden. Du har brugt 1/2 år på at forpeste miljøet i RMB og så sidder du og hykler bagefter... føj.

I forhold til holdet, så tror jeg da ikke der er særlig mange som gider at følge holdet nu. Det er vel kun naturligt. Tror næsten man bør rive dette år ud af kalenderen.
 
  18:54 31/8-2009 - Mikael99  

Så skal man vist ikke se så meget ishockey i år
 
  18:34 31/8-2009 - Mikael99  

Hvad skulle der sker mandag? Forhåbentlig ikke mere ballade. Det har vi haft nok af i Rødovre hvis du spørger mig.

Så hellere en ny sponsor. Der har jo været lidt rygter om Atea som ny sponsor. Ville ikke gøre noget hvis de lagde nogle penge.
 
  20:18 27/8-2009 - Mikael99  

Lillebror72

Aha, mener du virkelig det. Du er sandelig en helt af folket. Min position er nu ikke ændret særlig meget i forhold til igår.

Min holdning er sådan set stadigvæk at jeg håber at RMB bruger hovedet mere end hjertet, og ikke bare giver hele butikken væk i "fredens" navn fordi så er vi færdige som topklub.

Samtidig mener jeg at der er visse folk i og omkring RSIK der er dybt utroværdige og har kørt deres eget personlige løb i de sidste par år og dem bør man heller ikke have noget med at gøre.

Men ovenstående er min subjektive holdning, og jeg begynder altså ikke på en hetz ligesom i gjorde fordi direktøren vil samarbejde med alle.

Jeg vil gerne have ro, og jeg vil gerne at den nye direktør får de bedste arbejdsbetingelser.

Han skal da bestemt have chancen, og så må vi bare håbe han får styr på tingene. Holder økonomien i føresædet, får papir på alle aftaler, og ikke mindst holder en stram økonomisk styring, både i forhold til RMB men også RSIK og Kommunen.

Dette direktørskift skal ikke være en åben invitation til at Kommunen og RSIK bare kan trampe henover RMB og tro at nu får de tingene ligesom i de gode gamle dage.... som jo viste sig ikke at være så længe siden.

Men udover dette, lad os nu give den nye mand chancen og fokusere på det det handler om, nemlig ishockey. Der er mange herinde som har været alt for person fikseret i de sidste 6-7 måneder.. nu har i fået jeres vilje, så nu skal vi videre.

Det handler trods alt om det der foregår på isen.

 
  17:21 27/8-2009 - Mikael99  

OlleRMB

Meget enig her. Håber at denne direktør for en gangs skyld kan samle tropperne.

Den hetz som RSIK og andre har stået for i de sidste mange måneder har jo været helt og aldeles uanstændig. Men det ændrer ikke ved det faktum at den nye direktør skal have opbakning og mulighed for at starte på en frisk.

Men jeg må dog sige at jeg håber når direktøren udtaler at klubben skal styres med både hovedet og hjertet... så håber jeg MEST MED HOVEDET.

Fordi RMB kan ikke styres med hjertet, - så er vi færdig som potentiel topklub i Danmark. Så bliver vi Herlev, dog med en tilfreds ungdomsafdeling.
 
  16:25 27/8-2009 - Mikael99  

Hvad skulle der da ske OlleRMB? lol
 
  16:46 26/8-2009 - Mikael99  

Bliver sjovt at se hvordan rsik reagerer hvis den nye direktør slår hælene i overfor rsik og ikke bare åbner cheque bogen til amatørerne.
 
  20:30 25/8-2009 - Mikael99  

OlleRmb

Løsningen indtil videre ligner vel ham den svenske målmand. Medmindre der da lige pludselig dumper en halv million eller lign ned i tasken.
 
  22:53 24/8-2009 - Mikael99  

Nu hører man så at Hernings keeper i Frederikshavn skulle have stået en fremragende kamp, ifølge fansene deroppe.

Hvem stod den kamp.. Lasse Jensen... Ouch.
 
  22:10 23/8-2009 - Mikael99  

http://www.hockeymagasinet.dk/?newsid=17824

Egentlig ganske som forventet hvis man bruger lidt sund fornuft og ikke bare antager det værste først!
 
  12:44 22/8-2009 - Mikael99  

Nogen gange må man tage sig til hovedet når man læser herinde. Prøv nu og tænk jeg om.

Klubben er jo ikke på vej mod konkurs den 22 august når man har lavet for flere millioner sponsorindtægter. Sådan fungerer det altså ikke i en ishockeyklub!!!

Om noget så går ishockeyklubber på røven efter jul når pengene er brugt.!!

Dog er økonomien sikkert stram, og ligeledes det driftsbudget man kører efter. Det kan jo sagtens tænkes det er derfor man aflyser sådan en kamp fordi man kan spare lidt penge.

Udover at "meddelsen af budskabet" ikke er specielt godt udført, så er selve indholdet vel tværtimod en god ting. Nemlig at man sætter økonomi foran så meget andet.
 
  12:40 22/8-2009 - Mikael99  

Målscorene for RMB var Arup, Robins, Deniset og Sass.

Modstanden fra Rungsted var begrænset.
 
  22:59 21/8-2009 - Mikael99  

The Bull vi har endnu ikke kunne få bekræftiget fra Kim Petersen, DIU at det er det endelige program.

Det program som har ligget på Al Bank i de sidste par måneder er IKKE det endelige program.

Tror Kim er på ferie i øjeblikket. Sidst jeg spurgte ham, der sagde han at han manglede at høre fra 2-3 klubber mht. til tilbagemelding om deres ønsker og hvilke dage der evt. skulle flyttes.

Han sagde til mig at DER vil komme ændringer i det program der ligger pt. Derfor har vi ikke opdateret kampprogrammet før der kommer en endelig udmelding fra DIU.
 
  16:27 20/8-2009 - Mikael99  

Men det er da klart at disse vage udmeldinger derovre fra gør en lidt bekymret. Vi er gået fra der kommer en klasse målmand til vent og se hvad der kan lade sig gøre.
 
  14:43 20/8-2009 - Mikael99  

Lad mig gætte Trylle. Hvis der ikke kommer en keeper (hvilket jeg dog tror der gør), så er det Beskos skyld?? lol
 
  14:25 20/8-2009 - Mikael99  

RMB vandt 5-4
 
  16:32 15/8-2009 - Mikael99  

De trøjer var kun til Icebreakers kampen. Ellers er det de gammelkendte trøjer vi spiller med.

Der er forøvrigt til Rødovres spillere af Fredberg i BT. Han skrev at Moyer og Deniset viste klasse.
 
  21:02 7/8-2009 - Mikael99  

Olle stod du ved trappen og ventede sammen med børnene ;-)

Kampen var okay, gode detaljer og vores spillere fik da vist at de også ville noget.
Klarskov så bestemt interessant ud, og Sass scorede et mål (flot).

Moyer gjorde som du sagde fint, og så er jeg positivt overrasket over Kasper Jensen.

Men svært at vurdere godt og skidt i sådan en kamp. Mon ikke vi får et lidt bedre indtryk når træningskampene mod de danske hold kommer.
 
  00:00 7/8-2009 - Mikael99  

Jeg håber på mindst ligeså mange tilskuere i dag, men frygter det værste. Men en stor oplevelse var det da.
 
  10:57 6/8-2009 - Mikael99  

Så er det hockeytime :D
 
  15:13 5/8-2009 - Mikael99  

God nyhed med Jesper Jensen må man sige. Han ville have været et tab at miste.
 
  11:06 4/8-2009 - Mikael99  

·
Adm
Viser indlæg:
Sidste 24 timer
Sidste 3 dage
Sidste 7 dage
Alle dage

Fanatics forbeholder sig ret til at ændre/fjerne indlæg hvis de er af uønsket karakter, og banne slette ophavsmandens login. Endvidere gemmes alle skribenters IP-adresse
Top 10 skribenter
2166
2017
1554
1425
1217
1009
962
904
892
850
DIU live
Mikael99
Viser indlæg:
Sidste 7 dage
Sidste måned
Sidste 3 måneder
Alle måneder